وبلاگicon

خدمت به مردم عبادت است

نت استارت، راهنمای کسب و کار در اینترنت

در این بلاگ تمامی مطالب وبلاگ قبلی به همراه مطلابی تازه تر و جدید تر به شما ارائه خواهیم داد؛هم چنین در این بلاگ نرم افزارهای کاربردی نیز قرارخواهد گرفت.با آرزوی موفق شدن شما در زندگیتان.

بایگانی

درآمد از طریق ترجمه تخصصی انگلیسی و فارسی

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ



Netstart-itrans_03

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و یا در حال آموزش هستید در هر سطحی می توانید به گروه مترجمان این سایت بپیوندید و کسب درآمد کنید. این وب سایت به نوعی یک فریلنسر یا سامانه دورکاری تخصصی در حوزه ترجمه است. سایت ترجمه تخصصی با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات ترجمه ایجاد شده است. نحوه کار در این سایت به صورت دورکاری بوده و شما نیازی به حضور فیزیکی در شرکت ندارید. تمام سفارشات روی سایت قرار گرفته و شما متناسب با توانایی و علاقه خود می توانید سفارش مورد نظر را انتخاب کنید.

سایت ترجمه می گوید: سایت ترجمه تخصصی با توانایی مدیریت تعداد بالای ترجمه به صورت همزمان بستری مناسب برای انجام کلیه پروژه های ترجمه از یک صفحه تا چندین هزار صفحه را فراهم کرده است. سایت ترجمه تخصصی با استفاده از ابزارهای خاص کنترلی و نظارت دقیق توسط تیم پشتیبانی کیفیت ترجمه غیر ماشینی را تا حد زیادی افزایش داده است. سادگی یکی از مهمترین نکاتی است که در طراحی سایت لحاظ شده است.

آدرس وب سایت ترجمه: http://itrans.ir

  • فرزام بورجردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی